12 Mart 2009 Perşembe

özlüyorum.



deniz seki'yi özlememek mümkün mü? değil. üzülmemek mümkün mü? değil.
geçenlerde seki'nin hapisteki fotoları basında yayınlandı. baktıkça üzüldüm. ama seki'nin yüzündeki gülümseme şahaneydi. üzülmeyin ben burada iyiyşim der gibiydi.
basın ve sayın serdar seki(deniz seki'nin biladeri) hüsnü hakkında attı da tuttu. evimizi kenaaarından geçmesin diyerek. en güzel aşk şarkılarının acılı modern kadını seki içeride acaba kardeşi gibi düşünüyor mu?
serdar seki ablasının kliplerini yönettiği gibi aşk hayatını da mı yönetiyor. peki seki ne diyor. kısacası aileden biri olsam ziyaret edip sorabilirim. ben hala aşk ateşinin küllendiğini zannetmiyorum. bir kokain krizi çıktı orataya, canım deniz seki araya ufalandı.
en güzel aşk şarkılarının sözcüsü sekiye sevgilerimizi sunuyorum.
ve adaletsiz seçim şarkısında olduğu gibi sekiye selam eder ve onun sözüyle bitiriyorum "yerin hala dolmuyor".

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder