12 Şubat 2009 Perşembe

olayın ne eylem?


ay bu eylem'in hali ne olucak. ara ara çıkıyor kafa karıştırıp geri dönüyor. bu ara hayat diye bir şarkı ile karşımızda. eylem hanım, bu hayat benim mi ? kısmı anlaşılan bir şarkı söylüyor. şarkının sonlarında bir sürü isim sayıyor. bu isimlerin hepsini bir süre ben erkek ismi olarak algıladım. arada kadın isimleri de söylüyor imiş.
kısacası bende zemini hazır bir algı var ona yenilmemiş oldum.
eylem'e dönecek olursak türkçeyi öğrenmeye teşvik edilmesi lazım. yazık günah diyorsun bir nesil bu şarkılarla buyurse yazık olur. ama gel gör ki eylem bir şahane, oradan oraya kendini atmadan cici kız modunda kıraç donukluğu ile şarkı söylüyor.
en kısa zamanda vamp olması lazım yoksa kaybeder. ey eylem dünyanın hangi memleketinde bir  türk isen derim ki sana; bu hayat benim değil mi? acil türkçe öğren şöyle hoş cici kız pop şarkıları söyle, herkes dinlesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder