10 Şubat 2009 Salı

iyi ki varsın müslüm baba!


selam ilk yazımı yazıyorum. hiç öyle elimde kelimeler, harfler lay lay çıktım geldim gibi olmayacak. şekerim arabesk ve dedikodu ve ucuz poptan bahsedicez burada. ayarımı anladınız az, çok sosyetik bir halk adamıyım.
müslüm gürses, 2009 şubatının şu günlerinde müzik piyasasına damgasını vuracak olan yeni bir album çıkardı. sezen, ajda şarkıları da var. bir de öyküberk'in öyküsü bir şarkıda düet yapıyor. ay kadın her yerde.
sandık adlı albümde müslüm gürses kendi kült şarkısı "senden vazgeçmem"i de tekrardan söylüyor. bu şarkıyı da bir kaç kişi de yorumladı. hatta vokaliz diye bir gurup vardı, ıslıkla bam bam ile söyledi bu şarkıyı, ama baba ayrı söylüyor. babaya düet yapan bir başka isim de ceza.
ceza albümde 2 farklı yorumu bulunan itirazım var şarkısına yorum yapıyor. bu arada hangi itirazım var diye soracaksanız o daaaa divanın itirazım var şarkısı. hani şu popstaralaturkaerkan söylerken etolünü fırlattığı şarkı.
dinledikçe off of denen şarkılardan bir tanesi de sorma. zeki müren, sezen aksu, ayşegül aldinç... kısacası çok sevdiğimiz sormayı bir de müslüm babadan dinliyoruz.
albüm çıktı alınız. şarkılar da şunlar
  1. Tutamıyorum Zamanı
    Söz & Müzik: Kenan Doğulu
  2. İtirazım Var
    Söz: İlhan Behlül Pektaş Müzik: Rıfat Şanlıel
  3. Gönül
    Söz: Fikret Kızılok Müzik: Özkan Samioğlu
  4. Sarıl Bana
    Söz: Ülkü Aker Müzik: Kevork Norayr Demirciyan
  5. Vazgeçtim
    Söz: Sezen Aksu Müzik: Ara Dinkjian
  6. Benim Meselem
    Söz: Ali Mamaraşlı Müzik: Özer Şenay
  7. Sorma
    Söz & Müzik: Sezen Aksu
  8. Senden Vazgeçmem
    Söz: Ali Tekintüre Müzik: Vefik Tarık Ağansoy
  9. Bu Şehirde Yaşanmaz
    Söz & Müzik: Orhan Akdeniz
  10. İtirazım Var (Düet)
    Söz: İlhan Behlül Pektaş & Ceza Müzik: Rıfat Şanlıel


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder